ژاوی: بیش از همیشه تشنه موفقیت هستم

ژاوی: بیش از همیشه تشنه موفقیت هستم

ژاوی، هافبک باتجربه بارسا، اعلام کرد اشتیاقش برای کسب جام های جدید، بیش از هر زمان دیگری است.

بارسا امشب در حالی در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید قرار خواهد گرفت که ژاوی پانزدهمین فصل حضورش در نوکمپ را آغاز کرده است.

او در این مدت 7 قهرمانی در لالیگا، سه قهرمانی در چمپیونزلیگ و چندین جام مختلف را به دست آورده اما همچنان به دنبال کسب افتخارات بیشتر است.

ژاوی به خبرنگاران گفت:" هرگز اشتیاق رسیدن به جام های بیشتر را از دست نمی دهید.

فکر می کنم اگر اکنون بیش از زمانی که فوتبال را شروع کرده بودم، هیجان دارم به این خاطر است که کسب جام دشوارتر شده و هر سال هم سخت تر می شود.  

در تیم هم رقابت خیلی زیاد شده زیرا همه می خواهند نشان بدهند که شایستگی حضور در ترکیب اصلی را دارند.

از اینکه در همه این سال ها در بارسا بودم، خوشحالم و احساس غرور می کنم. بارسا تنها باشگاه زندگی من و بهترین باشگاه دنیاست. من در اینجا به موفقیت های زیادی رسیدم؛ به ویژه در چند سال اخیر.

من همیشه از بودن در اینجا راضی بوده و هنوز هم هستم. هنوز سه سال از قرارداد من باقی مانده و امیدوارم که بتوانم همچنان در بالاترین سطح برای این باشگاه کار کنم."

او همچنین در مورد حریف امشب تیمش گفت:" اتلتیکو تیم بسیار قدرتمندی است. آنها مربی ای دارند که خیلی روی کاهای دفاعی کار می کند؛ با دو لایه دفاعی چهار نفره و به ندرت فضایی به شما می دهند. حتی مهاجمان شان هم در این کار کمک می کنند. آنها تیم بسیار خوبی هستند و به ما ثابت کردند که چطور به این موفقیت ها رسیده اند.

اصلا دیدار آسانی نخواهد بود اما ما در دیدار رفت نتیجه خوبی گرفتیم. گل خارج از خانه همیشه مهم است. ما باید تلاش کنیم و توپ را سریعتر به گردش دربیاوریم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 7 شهريور 1392برچسب:, | 1:9 | نویسنده : mahdi |
  • پول فا
  • ریاح